Alla inlägg den 7 augusti 2011

59.

Av Jenny - 7 augusti 2011 10:58

"I dig vilar inga ledsamheter."



Det är nog det finaste någon har sagt till mig - det var så fint att jag måste dela med mig. 

58.

Av Jenny - 7 augusti 2011 06:13

Jag och Ulrika har bytt säng, Den här sängen är så stor att jag gick vilse när jag skulle stänga av alarmet imorse, och fick promenera för att komma över sängkanten för att kliva upp. Det gör det här med att kliva upp kvart i sex på en söndag lite svårare. Lite av en utmaning kan man säga. Speciellt då man ska jobba dubbelskift.


Vi kan väl enas om att den här dagen mer än gärna får gå fortare än fortast så det kan bli måndag så jag får vara ledig?


På en lite annan not, så har jag påbörjat ett experiment. Jag går aldrig på A-brunnar. Någonsin. Jag går omvägar för att undvika dem. Så häromdagen skuttade jag runt en när jag var ute och gick med min chef. Eftersom hon tittade på mig som om jag var en smula utvecklingsstörd, så förklarade jag det här för henne. Fast då tittade hon på mig som om jag var mer än en smula utvecklingsstörd.

"Alltså, Jenny, du är den värsta olycksfågel jag har träffat i hela mitt liv, tycker du själv att det funkar att inte gå på A-brunnar?"


Det har jag aldrig tänkt på! Men hon har ju rätt! Det gör mig inga tjänster alls. Så nu hoppar jag på dem. Gärna två samtidigt om jag kan. Så nu ska allt vända, det känner jag på mig. Mhm.



Presentation


The world is going to hell, and i am driving the bus!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards