Alla inlägg den 9 augusti 2011

64.

Av Jenny - 9 augusti 2011 06:26

Igår när jag gick och la mig, så skulle jag kolla på The fighter, för det påstods vara en ypperlig film. Och det var det. Om man bortser från att jag inte kan titta på våld, jag mår fysiskt illa. Så av alla minuter som filmen varade så satt jag med händerna framför ansiktet och kunde inte titta i ungerfär tre fjärdelar. Så det kändes som en fin anledning att vara uppe halva natten. För man kan ju inte stänga av. Nej, har man börjat "titta" så får man "titta" klart, och leva med konsekvenserna. I det här fallet påsar under ögonen. Men det finns säkert någon kultur i världen som finner det sexigt, så vart det nu är, dit ska jag idag.


För ni visste väl att det finns någonstans i världen där du är sexigast i hela världen? Det gäller bara att hitta vart, jag kan tipsa om Discovery channel. De brukar ha svar på det mesta. Jag är ganska het i Säffle. Ska nog börja spendera mina vintrar där, det går rykten om att Mr Darcy åker skidor där. Det kör vi på.

Presentation


The world is going to hell, and i am driving the bus!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards