Alla inlägg den 15 augusti 2011

70.

Av Jenny - 15 augusti 2011 20:46

Idag har det gått bra. Hela dagen.


Man kan tycka att det inte ska vara så svårt att boka en kryssning. Det borde inte vara det. Men jag tror att Stellan inte håller med. Inte efter att ha pratat med mig i alla fall... 


Jag ringde, och sa att jag ville åka med, fast inte med någon töntig buss från Jönköping för jag är häftig och bor redan i Stockholm, så den kunde de få behålla. Han sa att han skulle ringa några samtal och sedan återkomma. När klockan var halv fyra, så var det fortfarande tyst. Då blev jag sur. Och ringde. Fast då var det upptaget. Såklart. 


Sedan ringde jag igen, vid fyra. Då svarade han. Då sa jag lite tjurigt att jag minsann väntade på att han skulle ringa. 


"Men jag HAR ju ringt."

"Har du?"

"Ja, vi har ju bokat den, allt är klart."

"Är det?"

"Ja."


Jag var tvungen att titta på mina samtalslistor, och Stellan hade rätt. Han HADE ringt. Hur stressad är man om man glömmer sådant? Eller hur mycket har man i huvudet? Eller smög Ulrika ner en lobotomi i mitt morgonkaffe? Det är mycket oklart, men det är då fan inte bra. 


Tur.



69.

Av Jenny - 15 augusti 2011 11:37

Tänkte bara meddela att den 27/8 ska man vara på Cinderellabåten, för där är jag. (Caroline är också där, och en hel hög andra, men det är inte lika spännande ;)



I övrigt har jag lekt gynekolog idag. Det går sådär bra, min utbildning kommer enbart från vuxenfilmer, så jag kunde inte riktigt uttala mig om det var bra eller dåligt, men jag såg allvarlig ut och nickade fundersamt, så vi låtsas att det blev bra. Det man inte vet får man låtsas!

Presentation


The world is going to hell, and i am driving the bus!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards