Alla inlägg den 30 augusti 2011

81.

Av Jenny - 30 augusti 2011 13:41

Jag tänkte jag skulle vänta med att blogga om kryssningen tills jag hade lite bilder - men av någon märklig anledning, så FINNS det inga bilder. Huruvida det beror på att de har funnits, men raderats, eller om alla helt enkelt var för upptagna med annat för att knäppa kort - det är oklart.


Men vi kan väl ia lla fall säga som såhär, att jag och tjugo över fyra inte längre umgås. Alltså, jag VEt att det betyder att man har ätit färdigt, men i min värld betyder det också att jag inte vill ha mina bestick slängda över hela tallriken, utan jag vill ha dem snyggt och prydligt. Tjugo över fyra. Så jag och servitrisen var oense om huruvida jag hade ätit färdigt eller inte. Jag hade faktiskt ett ägg kvar!


I övrigt så lekte vi Titanic - dock utan sången, vi sjöng inombords, left our socks on och sjöng karaoke. Jag tror det enda vi inte gjorde var att sova. Jag är fortfarande bara en trekvartsmänniska. Men snart så! Då är jag tillbaka och i fin form!


Tur!

Presentation


The world is going to hell, and i am driving the bus!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards