Alla inlägg den 8 juli 2011

6.

Av Jenny - 8 juli 2011 16:53

Det här inlägget handlar inte alls om sex, fast man kunde tro det. Nej, om kärlek!


Idag har jag varit hos min favoritfarbror. Jag har många gånger funderat på att ta hem honom och ställa honom i bokhyllan, så söt är han. Det får jag såklart inte, jag skulle nog till och med få sparken om jag försökte. Men tanken finns.


Idag strök han mig över kinden (vilket förövrigt är den finaste ömhetshandlingen någon kan göra, om man frågar mig!) och sa;

"Vet du Jenny, jag är nog lite kär i dig."


Jag är nog kär i honom också. Fast på ett mer platoniskt plan.


Friday we're in love!

5.

Av Jenny - 8 juli 2011 12:44

Dagen har fortsatt i samma underbara tema, jag skar av halva pekfingret på nyckelknippan. Det finns ganska mycket blod i pekfingret, om ni inte visste det. Så nu ser min bil ut som en brottsplats och jag som ett spöke.(jag bara skojar, mamma. Det blev bara en liten rispa och en bloddroppe på växelspaken, men visst lät det häftigt?)

4.

Av Jenny - 8 juli 2011 06:32

"Man vet aldrig vad man har förrän man har förlorat det", borde egentligen heta "Man vet aldrig vad man har förrän man har spillt det".


Smink, till exempel. Min necessär ser löjligt tunn ut, men utspridd på hela toalettgolvet verkade det tillräckligt att räcka till alla drag-shower i världen. Och morgonkaffet. När det dricks i vanliga fall, så känns det aldrig någonsin tillräckligt, men på köksgolvet är det minsann tillräckligt för att starta en laxodling.


Jag har en fin morgon.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


The world is going to hell, and i am driving the bus!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards