Alla inlägg den 9 juli 2011

8.

Av Jenny - 9 juli 2011 15:47

Vet ni, att trots mina många år på jorden, så har jag aldrig någonsin förstått vad U2:s låt "With or without you" handlar om. Det finns ingen som helst logik i att inte kunna leva med eller utan någon, det är ju som att säga att man bara inte vill leva helt enkelt. Fast igår diskuterade jag det med min kloka sambo, och då kom vi på det. De har bara inte uttalat den sista frasen; I can't live with or without you, so I'll marry you. Det är därför den spelas på så många bröllop. Jag tänker förlåta U2 för den här gången, men snälla förvirra mig inte så igen, det är inte alltid jag kommer ha Ulrika till hjälp.

7.

Av Jenny - 9 juli 2011 06:50

Såna här dagar när man vaknar av klockan klockan dum när alla andra sover, det regnar ute och är gråare än gråast, man känner sig lite som man har blivit överkörd av en ångvält, jobbschemat är lika lockande som en veckas charter på koncentrationsläger, man har sovit sisådär två timmar för lite och man faktiskt bara vill ligga i sängen till åtmindstone lunch - såna dagar är det alldeles underbart att man ska dricka vin med Marcus. Fast Marcus har mer tur som får vara med mig, men det unnar jag honom, han har ju inte så många nöjen i livet.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


The world is going to hell, and i am driving the bus!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards