Alla inlägg den 20 juli 2011

26.

Av Jenny - 20 juli 2011 06:25

Jag funderar på att kanske starta en äktenskapsförmedlingsbyrå. Ha ett kontor med gula soffor och röda kuddär där par kan komma in och prata om sina problem. Kanske slå varandra i huvudet med plasthammare - sånt där som man vill göra när man är gift. Sen ska jag sitta och säga massa kloka saker, och de slutar slå varandra, tittar häpet på mig och börjar kramas.


Jag är skitbra på att vara gift. På fyra år har vi bara bråkat en enda gång. Då blev min fru oinbjuden på min fest, men efter att ha tänkt lite, så insåg jag attjag faktiskt vill ha henne där. Caroline är en väldigt stolt människa dock, så jag insåg ju att det skulle ta tid och mycket mer än en plasthammare.

 

Jag har ångrat mig, du FÅR komma på festen.  Allt är förlåtet.

 

Jag är dock långsint. Svårflirtad. Hard to please. Kan ta lång tid det här.

 

I'll let you touch my boobs.

 

Hahaha. I'm in! ;)

 

Efter detta har allt varit frid och fröjd. Jag känner lite att jag vill dela med mig av mina kunskaper och erfarenheter, och framför allt min innovativa ådra när det kommer till att lösa konflikter.


Bara så ni vet. Jag har ingen gul soffa än, men ös på med problemen bara!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


The world is going to hell, and i am driving the bus!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards